torsdag den 5. juli 2012

Kommende løb til skræk og advarsel


Jeg dyrker intervaller, lidt hurtige 5'ere og tempoløb. Det skal jeg ikke kede jer med, men jeg kan da fortælle hvilke løb, jeg påtænker at løbe.

Mini Havneløb - 10 km, 16. august (Sparta kan bare det dér med at arrangere løb)


Powerrade halvmarathon i kbh, 9. september (Også et Sparta-løb)

Sydkystens halvmarathon, 14. oktober (Ikke Sparta, men dejligt fladt!)

Og hvem ved, måske dukker jeg også pludseligt op til et løb på Fyn, hvis det passer sammen med et familiebesøg, men det lokale Carsten P. løb, tror jeg, jeg dropper i år. Og måske, kun måske, kan det godt være at der sniger sig et sidste marathon ind i år, men jeg er 80% sikker på, at det gør der ikke.

Så nu er I advaret! Men jeg er faktisk lidt skuffet over mig selv, der er for lidt snobberi på denne blog og ret meget løb, så jeg synes ikke, der er så meget at frygte....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar