onsdag den 7. marts 2012

Nye sko

Mine nye sko er kommet. Så nu har jeg tre par!

Men med foråret lige om hjørnet, så løber jeg hurtigt 60 km ugentligt og dermed er det rart at kunne skifte mellem dem alt efter, hvad der skal løbes. Hvis jeg ville, kunne jeg jo bare løbe 4 x 15 km og få det overstået på fire timer, men det udvikler man sig ikke ved. Og selvom jeg er motionist og ikke en del af eliten, så kan man jo godt jagte forbedringer.

Men tilbage til mine nye sko. Saucony laver sko til mig! Mine fødder er smalle og jeg vejer ikke så meget, Mirage Pro er et perfekt match. De blev testet i mandags og det gjorde jo også lidt for det høje humør. Jeg har søstermodellen og hvis jeg ikke havde det, ville jeg ikke anbefale nogen at gøre som undertegnede; at løbe 15 km i et par sprit nye sko. Men de sad lige så tæt som de gamle og jeg var tryg ved at løbe de omtrent 15000 skridt!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar