fredag den 9. marts 2012

Marilyn Monroe havde kurver

Lad mig slå fast en gang for alle. Jeg har det ikke godt med fede mennesker, buttet kan være ok, men fedme er i mine øjne en laden-stå-til og en stor svaghed.

Forleden dag zappede jeg forbi en fed, engelsk kvinde, der som forsvar om sig selv sagde, at M. Monroe havde kurver og det havde hun også. Jeg måtte grine højt og fik i den grad lyst til at købe en flybillet og tage over og ruske lidt i hende, men nuvel hun var jo netop med i programmet for at tabe sig, så mon ikke andre ville fortælle hende et par sandheder? - Jeg ved det ikke, jeg zappede hurtigt videre.

Men man kan undres. Der er så meget fokus på sundhed i medierne, men alligevel er befolkningen mere og mere delt op i sunde og usunde. Og helt ærligt, så svært og kedeligt er det heller ikke. Find en sportsgren, du kan li‘ og spis meget grønt og frugt, lidt mindre kød og mange fibre. Livet behøver ikke være surt, fordi det er sundt, jeg ville dø uden mine ugentlige 1-2 flasker god rødvin!

Jeg er jo på nedtrapning inden mit marathon, igår blev det til 10 rolige km og i weekenden tager jeg 21 og så hedder det en enkelt på 15 og derefter 42195 m...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar